X
سبد خرید
0
جمع کل
تکمیل سفارش
{ از 23 تا 27 اسفندماه فقط سفارشات تهران با اسنپ باکس ارسال خواهند شد، ارسال با پست در سال جدید اطلاع رسانی می شود }
بستن

درآمد گلدوزی با دست

فهرست مقاله

آیا تا به حال به کسب درآمد گلدوزی با دست در منزل فکر کرده اید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر برای روش های درآمدزایی از طریق گلدوزی این مقاله را دنبال کنید.

گلدوزی یکی از هنرهای دستی محسوب می شود. طرح های کارگاه گلدوزی یا همان کوبلن را با استفاده از نخ و سوزن مناسب بر روی پارچه طبق الگو می دوزند. این رفت و آمد سوزن با نخ باعث می شود که یک بافت لطیف، برجسته و زیبا بر روی پارچه پیاده سازی شود. گلدوزی به غیر از طرح های دستی، طرح هایی به صورت ماشینی نیز دارد، اما طرح ساده و دستی آن خیلی شادابتر و زنده تر از طرح های ماشینی است.

گلدوزی زوی ماسک

این هنر (همانطور که از نام آن پیداست ) معمولا طرح های خاصی از گل ها را در برمی گیرد و در حال حاضر اکثر طرح های موجود در بازار به صورت نقش هایی از گل های مختلف هستند.

در ادامه این مقاله با عنوان کسب درآمد از طریق گلدوزی سعی می شود تا به سوال های زیر پاسخ داده شود:

  • آیا می شود از طریق گلدوزی کسب درآمد کرد؟
  • مزایای درآمد گلدوزی با دست چیست؟
  • روش های کسب درآمد از طریق گلدوزی چیست؟
  • چگونه می توان با استفاده از آموزش گلدوزی کسب درآمد کرد؟
  • چگونه می توان با استفاده از فروش وسایل گلدوزی درآمد کسب کرد؟
  • چگونه می توان با استفاده از همکاری با شرکت ها برای گلدوزی لوگوی آنها درآمد کسب کرد؟
  • گلدوزی بر روی اکسسوری ها درآمد زایی کرد؟
  • خلاقیت چه نقشی در درآمد زایی با گلدوزی دارد؟

گلدزوی روی کلاه

آیا می شود از طریق گلدوزی کسب درآمد کرد؟

یکی از روش های کسب درآمد گلدوزی می باشد و اگر پشتکار داشته باشید می تواند در این حرفه موفق باشید . دلایل زیادی وجود دارد که گلدوزی را به عنوان یک هنر برای کسب و کار تبدیل کرده است . شما می توانید با کمترین دردسر یک سود قابل توجه داشته باشید . شما می توانید گلدوزی روی لباس، کیف و کفش و یا هر پارچه ای که دارید استفاده کنید . همانطور که دیده اید بیشتر تی شرت ها بر روی سینه شان دارای طرح های گلدوزی جدید هستند یا حتی خیلی از وسایل برای تبلیغ برند خود را بر روی پارچه که برای لباس و یا کاور استفاده می شود گلدوزی می کنند .

برای مشاهده آموزش آنلاین گلدوزی با دست روی لینک زیر کلیک کنید

ثبت نام در دوره آنلاین گلدوزی با دست

اگر شما میخواهید به صورت حرفه ای وارد این کار شوید و سود خوبی را از این راه کسب کنید بهتر است به ریشه اصلی تولید لباس ها مراجعه نمایید . برای اینکه شما بتوانید در گلدوزی یک کسب درآمد بالایی داشته باشید، باید حتما تخصص زیادی داشته باشید. همچنین باید آموزش های لازم را در این زمینه ببینید و اگر می خواهید به صورت حرفه ای و بزرگ کار کنید باید با دستگاه هایی که در این زمینه هستند، آشنا شوید . مثلا باید بدانید که دستگاه هایی که در گلدوزی وجود دارد به تعداد کله ها تقسیم می شود معمولا دستگاه هایی که تک کله هستند برای مصارف خانگی استفاده می شوند و آنهایی که تعداد کله بیشتر دارند برای مصارف صنعتی استفاده می شود .

مسئله بعدی که در مورد دستگاهای گلدوزی در زمینه کسب و کار بزرگ گلدوزی باید بدانید نرم افزارهایی است که در این زمینه وجود دارد . شما می توانید از نرم افزارهای زیادی در این زمینه استفاده کنید ، فروشندگان در زمان فروش این دستگاه هایی گلدوزی نرم افزارهای مناسب با دستگاه را به شما پیشنهاد می دهند . بسیاری از این دستگاه ها به شما کمک می کند بدون اینکه طراحی نیاز داشته باشید با استفاده از تصویر مدنظر را گلدوزی نمایید .

در عین حال شما می بایست لوازم مورد استفاده را بشناسید و از این مهم غافل نشوید که می بایست تا آنجه که ممکن است طرح های زیبا ببینید تا چشم شما به دیدن زیبایی عادت کند تا پس از آن بتواند طرح های زیبا خلق کند.

اگر می خواهید در کسب و کار گلدوزی موفق باشید، باید بدانید شما مجاز نیستید برای خرید وسایل گلدوزی هر وسیله ای که می خواهید استفاده کنید. مثلا باید از نخ های مرتبط و مرغوب استفاده نمایید. به عنوان نمونه بیشتر از نخ های پلی استر و ابریشمی در گلدوزی های مرغوب و با دوام استفاده می شود .

گلدوزی طرح گل

مزایای درآمد گلدوزی با دست چیست؟

شایان ذکر است که امروزه مشاغل خانگی به یکی از پرطرفدارترین کسب و کارها در تمام دنیا تبدیل شده اند و هر ساله بر تعداد علامندان به این کارها افزوده خواهد شد، چرا که مزایای این کار زیاد بوده و می توان به مواردی از جمله در منزل بودن و خوردن غذای گرم با خانواده ، دلخواهی بودن ساعات کاری، نداشتن رییس و بالاسری و هم چنین عدم وابستگی به زمان و مکان اشاره نمود و شما حتی می توانید در سفر و مواقعی که حوصله ندارید به گلدوزی بپردازید .

انتخاب این هنر به عنوان کار به هیچ وجه عیب و عار نمی باشد چرا که سال هاست که گلدوزی با دست حتی با ساده ترین طرح ها یکی از مشاغل خانگی شیرین برای بانوان است.

این کار حتی با وجود ساده بودن می تواند بستر مناسبی برای درآمد زایی باشد، چرا که تنها عاملی که به یک کسب و کار رونق خواهد بخشید عاشقانه کار کردن فرد است که بتواند ایده های زیبا و الهامات خود را با کار در آمیزد. پس نگاه خود را از روی این موضوع که کارهای ساده درآمد انچنانی ندارند بردارید و فقط تمرکز خود را بر روی این موضوع قرار دهید که با عشق و علاقه کاری هنری، زیبا جذاب را به مشتریان خود عرضه نمایید.

کسب درآمد از گلدوزی

روش های کسب درآمد از طریق گلدوزی چیست؟

عنوان این مقاله کسب درآمد از طریق گلدوزی می باشد و در اینجا با شما همراهیم تا به معرفی انواع روش ها موجود برای کسب درآمد از طریق گلدوزی بپردازیم:

آموزش

یکی از بهترین این روش ها آموزش است. وقتی شما به صورت حرفه ای آموزش دیده باشید می توانید ، همین آموزش را به دیگران منتقل کنید و در آمد زایی داشته باشید. اما همان طور که گفته شد، شرط اول آن است که خودتان خیلی حرفه ای و دقیق آموزش دیده باشید. همین جا مناسب است تا به شما بگوییم که سایت دوزی گل در بخش آموزش خود، دوره های آموزش گلدوزی در سطوح مختلف برگزار می کند. به شما پیشنهاد می کنیم در همین دوره ها شرکت کنید و آموزش های دقیق ببینید تا بتوانید در کار خودتان مسلط و حرفه ای شوید و به درآمد گلدوزی با دست برسید.

جالب است بدانید که گلدوزی با دست امروزه به علت طرفداران زیادی که دارد به بستر مناسبی برای مربی ها و استادان صنایع دستی تبدیل شده تا بتوانند با مهارتی که دارند افراد را هر چه بیشتر به کار گلدوزی علاقمند نمایند و از آن ها افراد هنرمند به وجود بیاورند .

همچنین می توانید با آشنایی با واردکنندگان و فرشندگان عمده ی تجهیزات گلدوزی، هر آنچه را که یک شاگرد مبتدی برای شروع به کار لازم دارد را خریداری نموده و به آن ها ارائه دهند تا دیگر کار آموزان دغدغه خرید وسایل با کیفیت را نداشته باشند و به راحتی کار خود را آغاز کنند.

فروش تجهیزات و لوازم گلدوزی

امروزه کسب و کارهای مجازی به علت راحتی و هم چنین وجود تعداد زیادی مخاطب و کاربر آنلاین جز کارهای پرطرفدار و درآمد زایی است که هر ساله بر علاقمندان آن افزوده خواهد شد چرا که هزینه های این طرح در مقابل ایجاد فروشگاه حقیقی ناچیز بوده و امکان فروش در هر ساعتی از شبانه روز فراهم است. یکی از فروشگاه هایی که می توان امروزه راه اندازی کرد فروشگاه مجازی تجهیزات و لوازم برای گلدوزی( خرازی آنلاین) می باشد

در این فروشگاه شما می توانید علاوه بر کارهای مربوط به گلدوزی شامل نخ و کارگاه سایر ابزارهای لازم برای کارهای دوخت و دوز و نخ و سوزن را هم به راحتی به فروش برسانید که جمع بندی همه این ها با هم تشکیل یک فروشگاه مجازی خواهد داد که می توان حتی خریدهای لازم برای خیاطی کارهای خود را به راحتی در آن انجام داد.

این فروشگاه قابلیت و توانایی ارسال لوازم گوناگون گلدوزی را در کنار سایر سفارشات به دور افتاده ترین نقاط را دارد که با این کار می تواند بر مشتریان خود بیفزاید و شما می توانید برای خرید پارچه شماره دوزی و وسایل دیگر مورد نیاز این هنر از طریق این فروشگاه اقدام کنید. اگر شما فروشگاه مجازی نوپایی دارید که تمایل دارید در آن به فروش تجهیزات برای گلدوزی با دست بپردازید ابتدا لازم است که از سرعت و امنیت سایت مطمئن شده و سپس با قرار دادن لوازم زیاد ساده و پیچیده در آن اعتماد مخاطبان را جلب نمایید.

علاوه بر آن یکی از کارهایی که برای افزایش فروش آن هم در مدت زمان محدودی مثلا اوایل راه اندازی فروشگاه خود لازم است بدانید این است که در ازای خرید هر طرح یک طرح رایگان به مشتریان خود اختصاص دهید.

تجهیزات گلدوزی

درآمد گلدوزی با دست و همکاری با شرکت ها

جالب است بدانید که گلدوزی تنها به محیط منزل و برای تزیین لباس ، حوله ، سجاده ، روبالشتی و رو تختی انجام نخواهد شد بلکه شرکت های زیادی هم وجود دارند که با داشتن یک طرح ساده از لگو و آرم شرکت خود بر روی لباس پرسنل اقدام به خصوصی سازی و هم چنین کار حرفه ای می نمایند .

این طرح ها معمولا توسط کامپیوتر و سپس چرخ خیاطی در تیراژ بالا به منظور افزایش سرعت کار انجام خواهند شد. در واقع حکاکی و گلدوزی کردن ارم و لوگو شرکت بر روی لباس کار یکی از کارهایی است که شرکت های تولیدی دوست دارند آن را به منظور حفظ جنبه های جدی کار اعمال نمایند.

در این نوع از گلدوزی که توسط اپراتور دستگاه انجام خواهد شد، وی قادر است در ظرف زمان کمی به صورت خودکار و اتوماتیک تعداد 12 تا 24 طرح دلخواه گلدوزی شده را به صورت همزمان تولید کرده و به بیرون بفرستد . اما لازم است که قبل کار طرح مورد نظر وارد برنامه شده و نقاط کم سوزن و متراکم کار مشخص شود.

البته این نکته را هم فراموش نکنید که عده ی کثیری از مدیران شرکت ها هم هستید که به گلدوزی با دست علاقه دارند و شما درخواست می دهند که طرح های آنان را با دست انجام دهید.

گلدوزی روی لباس

گلدوزی بر روی اکسسوری ها

روش بسیار مناسب دیگر برای کسب درآمد گلدوزی بر روی انواع اکسسوری هاست. شما می توانید با مغازه های فروش جهیزیه و لوازم سیسمونی همکاری کنید و بخش های پارچه های آنان را گلدوزی کنید. برای این کار می تواند دفترچه ای از نمونه کار های گلدوزی خود تهیه کنید و سپس با ارائه آن به انواع مغازه ها و فروشگاه های اینترنتی اکسسوری جهیزیه و سیسمونی به عقد قرار داد گلدوزی با آنان برسید.

مثلا میتوانید به آنان بگویید که با گلدوزی بر روی جانماز و سجاده، انواع دستگره و دم کنی ها و همچنین انواع پارچه های مورد استفاده در آشپزخانه، به زیبا تر شدن آنها کمک کنید. در عین حال می توانید. با مغازه ها و فروشگا ه های اینترنتی که سیسمونی می فروشند همکاری کنید و برای آنان انواع گلدوزی ها را انجام دهید. این کار می تواند یک سود چند جانبه داشته باشد. چرا که از طرفی شما به در آمد زایی رسیده اید و از طرف دیگر فروشنده اصلی با قبول پیشنهاد شما می تواند مزیت رقابتی خود را بیشتر کند و نسبت به رقیبان خود محصولات زیبا تر و متنوع تری داشته باشد.

یکی از بهترین کارها در زمان شیوع ویروس کرونا، گلدوزی روی ماسک پارچه ای است. با گلدوزی روی ماسک می توانید به خوبی کسب درآمد کنید.

گلدوزی روی ماسک

درآمد گلدوزی با دست و خلاقیت

جالب است بدانید که هنر گلدوزی با تمام سادگی و یکنواختی که دارد می تواند برای تعداد زیادی از افراد از جمله خانم های خانه دار جنبه هنری را در بر بگیرد، یکی از کارهای جذابی که می توان با یک طرح ساده برای گلدوزی با دست انجام داد زیبا تر کردن دستمال سفره های منزل آن هم با طرح های خیلی ساده ای از میوه ها و حتی چند دکمه برای بهتر نشان دادن کار است. همچنین یکی از مواردی که می توانید با استفاده از این هنر جذاب انجام دهید، گلدوزی با کاموا روی بافتنی است که از این طریق، افراد علاقمند به گلدوزی و بافتنی می توانند کسب درآمد کنند.

در این هنر دست شما باز است و شما می توانید به راحتی هر چه تمام تر، آن هم با انتخاب یک طرح خیلی ساده بالش ها و حتی کوسن های منزل خود را با سلیقه ای که دارید گلدوزی کرده و افراد خانواده را با این هنر زیبا سر شوق آورید. اما نکته مهم اینجاست که با ارتقای خلاقیت اثر هنری خود میتوانید متمایز باشید.

اما شما اگر در این زمینه ذوق لازم را داشته باشید می توانید با استفاده از هنر ترمه و ملیله دوزی به طرح های ساده گلدوزی شده خود روح بیشتری ببخشید و با داشتن بازاریابی مناسب و تبلیغ درست آن هم در سطح دوستان، همکاران و خانواده کارهای خود را به فروش برسانید و از این راه که به آن علاقمند هستید نه تنها کسب درآمد می کنید، بلکه هنر خود را به زیبایی هر چه تمام تر به رخ دیگران بکشید. برای آموزش و خرید وسایل مورد نیاز، فروشگاه آنلاین دوزی گل همراه شما است.

برای ارسال دیدگاه اول باید ثبت نام یا ورود انجام دهید.