X
سبد خرید
0
جمع کل
تکمیل سفارش
{ ارسال سفارشات روزهای یکشنبه و سه شنبه }
بستن

دوره پیشرفته آموزش گلدوزی با دست

260 تومان

اطلاعات دوره

نوع دوره: offline

پیش نیاز:

تعداد فصل:

مدت دوره: [""]

گلدوزی یکی از هنرهای بسیار جذاب و سرگرم کننده خیاطی به شمار می‌آید که با استفاده از آن می‌توانید به خلق طرح‌های مختلف بر روی روبالشی، پرده، روتختی و رومیزی مشغول شده تا سبب زیبایی دوچندان خانه خود شوید. همچنین در صورتی که گلدوزی را به‌صورت حرفه‌ای یاد بگیرید، قادر هستید تا با فروش کارهای خود به کسب درامد از خانه مشغول شوید. یادگیری این دوره سبب می‌شود تا از وقت‌های مرده خود در خانه نهایت استفاده را ببرید و یک سرگرمی جذاب و هیجان انگیز را برای خود مهیا کنید.

آموزش گلدوزی پیشرفته در وب سایت دوزی گل توسط مربیان خبره و مجرب که سالیان سال است در این حوزه فعالیت دارند با بالاترین کیفیت ممکن انجام می‌شود و شما می‌توانید پس از اتمام دوره یادگیری خود، در خانه و به‌تنهایی به انجام هنر گلدوزی مشغول شده و این هنر را با بالاترین دقت و کیفیت انجام دهید.

در نظر داشته باشید که دوره کلاس آموزش گلدوزی پیشرفته به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت کاملاً آنلاین برگزار می‌شود به همین دلیل شما عزیزان قادر هستید در خانه خود پس از بازگشت از محل کار و یا موقع استراحت بچه‌های کوچک خود در کلاس‌ها حاضر شده و در کمترین زمان ممکن به انجام یادگیری و آموزش این هنر فوق‌العاده کاربردی و زیبا مشغول شوید.

مدت زمان دوره آموزش پیشرفته به مدت 6 ساعت است که پس از شرکت در این کلاس‌ها به‌راحتی قادر هستید با استفاده از سوزن و نخ به تزیین پارچه‌های مختلف خانه خود و یا پارچه خریداری شده بپردازید.

در این دوره آموزش پیشرفته گلدوزی، در ابتدا به شما انواع و اقسام دوخته‌ای حرفه‌ای و پیشرفته را به شما کاربران علاقه‌مند به گلدوزی، آموزش داده خواهد شد و در این حین نیز دوخته‌ای برجسته که سبب افزایش دوچندان زیبایی کار شما می‌شود را به‌صورت کامل به شما یاد خواهیم داد و شما را به یک هنرمند تبدیل خواهیم کرد.

پیش زمینه شرکت در دوره آموزش گلدوزی حرفه‌ای دوزی گل

شما عزیزان به منظور شرکت در کلاس‌های حرفه‌ای و دوره پیشرفته گلدوزی نیاز است تا با اصول اولیه گلدوزی آشنایی‌های لازم را داشته باشید. در صورتی که هیچ گونه زمینه‌ای در خصوص گلدوزی ندارید می توانید برای ثبت نام در کلاس‌های آموزش جامع گلدوزی که دوره‌های آن به صورت صفر تا صد نیز در مجموعه دوزی گل موجود است را بگذرانید.

در کل نیاز است قبل از ثبت نام در این دوره آموزشی، با دوخته‌ای دوره مقدماتی آشنایی‌های لازم را داشته باشید تا در طول کلاس‌های ما، دچار سردرگمی نشوید.

موارد آموزشی در ورکشاپ پیشرفته فشرده:

در این دوره آموزشی که به‌صورت فشرده در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود، به شما یاد خواهیم داد که چگونه می‌توانید دوخته‌ای کاملاً حرفه‌ای و سخت را بر روی پارچه پیاده سازی کنید. در ادامه به انواع دوخت و کارهایی که به صورت حرفه‌ای آموزش خواهید دید، اشاره شده است:

هشت مدل دوخت گل (روکوکو، کاست آن، گل قاصدک، گل شیرازه ای و ۴ مدل گل برزیلی)

این هشت مدل دوخت که از سخت‌ترین نوع دوخت در دنیای خیاطی به شمار می‌آید در این دوره آموزشی با بالاترین کیفیت به شیوه‌ای ساده و قابل‌هضم به شما عزیزان آموزش داده شده است. پس بنابراین شما با شرکت در این کلاس‌ها، هنر گلدوزی را به‌صورت تمام و کمال آموزش خواهید دید و قادر هستید انواع و اقسام دوخته‌ای مورد نیاز برای گلدوزی را بر روی پارچه مورد نظر ایجاد کنید.

  • دو مدل دوخت برگ (برگ دو رنگ، برگ هفت و هش)

در دوره‌های جامع و مقدماتی که ما در وب سایت دوزی گل برای شما تدارک دیده بودیم، انواع دوخت‌های برگ را که آسان‌تر هستند را آموزش داده‌ایم؛ اما در دوره پیشرفته گلدوزی که این هنر را در بالاترین سطح ممکن یاد می‌گیرید، دوخت برگ‌های دشواری را همانند برگ دو رنگ، هفت برگ و هش را آموزش خواهید دید که از زیباترین نوع دوخت برگ به شمار می‌آیند.

  • پنج مدل ساقه دوزی

ساقه دوزی نیز یکی از هیجان انگیز‌ترین بخش‌های گلدوزی به شمار می‌آید که مدل‌های مختلفی از انجام آن را به شما عزیزان آموزش داده‌ایم.

  • دوخت مارگریت
  • حصیری دوزی
  • ساتن دوزی

در نظر داشته باشید که در این دوره آموزشی امکان ضبط کلاس و فیلم‌برداری نیز وجود دارد تا در وقت‌های آزاد خود بتوانید دوباره کلاس‌ها را مرور نمایید.

لازم به ذکر است که پس از ثبت ‌نام در دوره آموزشی پیشرفته شما قادر هستید، با عضویت در گروه‌های واتس اپی از شرایط برگزاری کلاس و همچنین اطلاعیه‌های لازم مربوط به گلدوزی مطلع شوید.

همچنین برای تمرین و تکرار حرکات شما عزیزان قادر هستید انواع ابزارهای گلدوزی را از بخش فروشگاهی دوزی گل با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری نمایید.

در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص برگزاری کلاس‌ها می‌توانید با کارشناسان ما در دوزی گل در تماس باشید.

نظرات

برای ارسال دیدگاه اول باید ثبت نام یا ورود انجام دهید.
برای ارسال دیدگاه ابتدا ورود/عضویت انجام دهید
راه های ارتباطی
doozigol_admin@
09901909858